1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

New Profile Posts

1. Skrips
    Skrips Jorgeesebe
    lo que compras con ap (ropa, items pets) aparece en el inventario de ap, para abrirlo abres tu inventario y en la parte de abajo hay 2 botones el de la derecha dice cash item, lo presionas y listo se abre el inventario de ap ya solo tienes que arrastrar los items a tu inventario para poderlos usar
  2. Jorgeesebe
    Jorgeesebe
    Gente soy nuevo ya compre con ap y todo pero no se donde retirar mi compra, donde de hace?
  3. ulises777
    ulises777
    desde la ultima actualización "animalistic" ya no puedo meter ningún objeto en el banco ayudenme no se que hacer y soporte no funcion
  4. Toru2006
    Toru2006
    Hola soy nuevo y busco nuevos amigos
  5. terra
    terra
    server being closed by force again at server select
    1. ZAIYUKI likes this.
  6. MiniMinxie13
    MiniMinxie13
    Anyone know what the server status is? Can’t get past the server selection without being closed by force
  7. terra
    terra
    i logged in once g2 server in magnel was dead
  8. terra
    terra
    Is florensia giving anyone trouble signing in okay but at server selection getting closed by force did same yesterday. and today doing same
  9. matarishvan
    matarishvan
    ~†DarkDeath†~ Corporation & Co. KG - Sidecares und Caipis im PartyZelt(TM) ^^
  10. matarishvan
    matarishvan
    ~†DarkDeath†~ Corporation & Co. KG – demonstratives Sit-In auf der DD-Demo-Treppe in Glostern City ;)
  11. matarishvan
    matarishvan
    ~†DarkDeath†~ Corporation & Co. KG – Wir lassen HERZEN regnen <3 Wer macht mit? <3
  12. Norhann
    Norhann
    ''Words are unnecessary!''
  13. IPERKAMI
    IPERKAMI [GIIKU] Shadow
    CIAO TI VOLEVO AVVISARE CHE DOPO LA NUOVA "BUG FIX" SU WINDOWS 8 NON PARTE FLORENSIA.

HELLO, AFTER NEW UPDATE, FLORENSIA NOT WORK ON WINDOWS 8
    1. Shadow
      Shadow
      Stop spamming everyone here.

You will most likely have to reinstall DirectX9 Libaries from Microsoft. It should then work again.

If you still has problems, join the Discord. Forum is no longer active
      Feb 8, 2020
  14. IPERKAMI
    IPERKAMI Rene
    CIAO TI VOLEVO AVVISARE CHE DOPO LA NUOVA "BUG FIX" SU WINDOWS 8 NON PARTE FLORENSIA.

15. IPERKAMI
    IPERKAMI [GIIKU] Mayu

16. IPERKAMI
    IPERKAMI
    MA E' MAI POSSIBILE CHE OGNI VOLTA CHE FATE UN AGGIORAMENTO SI CREANO 19234817243 BUCHI NERI DI PROBLEMI?
  17. IPERKAMI
    IPERKAMI
    Non parte florensia per WINDOWS 8
  18. glamergla
    glamergla
    no puedo recuperar mi cuenta
  19. bananasclub
    bananasclub Tom
    Hey Tom, one question, it's possible to use Temptation skill in elite avery mobs?
  20. Treist
    Treist
    Immer noch hier!